رضا صدیق: نماد شدن فاطمه معتمدآریا در بازیگران زن حاصل انحصار دهه 60 است / آرش خوشخو: ادبیات جاسوسی در ایران صفر استروز نهم شهریورماه، حوالی ساعت بیست ودو، برنامه ی هفت با اجرای بهروز افخمی آغاز شد. در بخش اول هفت به فیلم بهروز افخمی همراه با رضا صدیق و امیر قادری به بررسی روزی روزگاری آبادان پرداختند. - رضا صدیق: نماد شدن فاطمه معتمدآریا در بازیگران زن حاصل انحصار دهه 60 است / آرش خوشخو: ادبیات جاسوسی در ایران صفر است خوشخو نقطه ی ضعف سینمای جاسوسی در ایران را نبود ادبیات جاسوسی دانست و گفت: فیلم های جاسوسی مطرح جهان همگی نویسندگان رمان های بزرگ پشتشان است؛ اما ادبیات جاسوسی در ایران صفر است و این موجب می شود که سینمای جاسوسی ما در خلأ شکل بگیرد. روز نهم شهریورماه، حوالی ساعت بیست ودو، برنامه ی هفت با اجرای بهروز افخمی آغاز شد. در بخش اول هفت به فیلم بهروز افخمی همراه با رضا صدیق و امیر قادری به بررسی روزی روزگاری آبادان پرداختند. رضا صدیق، منتقد فیلم در این برنامه به بررسی عملکرد فاطمه معتمدآریا در این سال ها و به عنوان بازیگر این فیلم پرداخت و گفت: فاطمه معتمدآریا حاصل اتفاقات اجتماعی سیاسی دهه 70 است؛ یعنی خروجی خواست طبقه متوسط شهری و کلان شهری که تبدیل به سیمایی (متفاوت) در سینمای ایران می شود. معتمدآریا به نحوی یک نماد در فیلم های مختلفی که ایفای نقش کرده؛ نماد زن مطالبه گر دهه 70 و اواسط دهه 80. برچسب ها: جاسوسی - بهروز افخمی - در ایران - رضا صدیق - فاطمه معتمدآریا - ادبیات - روزی روزگاری |
آخرین اخبار سرویس: |